BRISTELL ORLAIVIAI
Ultralengvasis lėktuvas BRISTELL NG5 Classic UL bei jo LSA modifikacija yra modernaus dizaino metalinės konstrukcijos žemasparnis orlaivis, turintis tradicinę važiuoklę su priekiniu ratuku. Dėl savo puikių charakteristikų lėktuvas yra vykęs pasirinkimas pradiniam pilotų mokymui, sklandytuvų buksyravimui bei laisvalaikio skrydžiams. Lėktuvas labai komfortiškas, turi erdviausią, lyginant su kitais šios klasės lėktuvais, kabiną, pasižymi puikia ergonomika, todėl itin tinka ilgoms kelionėms. BRISTELL HD versijoje montuojamas sustiprintas sparno lonžeronas. Standesnė sparno konstrukcija leidžia padidinti greičio diapazoną ir daro orlaivį saugesnį ekstremaliomis oro sąlygomis.
TECHNINIAI PARAMETRAI
BRISTELL LSA | BRISTELL UL | BRISTELL HD | |
---|---|---|---|
Matmenys | |||
Sparno mojis | 9,13 m | 8,13 m | 8,13 m |
Sparno plotas | 11,75 m2 | 10,5 m2 | 10,5 m2 |
Sparno įkrova | 51,06 kg/m2 | 45 kg/m2 | 57,1 kg/m2 |
Orlaivio ilgis | 6,45 m | ||
Orlaivio aukštis | 2,28 m | ||
Kabinos plotis | 1,3 m | ||
Svoris | |||
Tuščio svoris | 330 kg | 290 kg | 310 kg |
Maksimali kilimo masė | 600 kg | 472,5 kg | 600 kg |
Naudingas svoris | 270 kg | 182,5 kg | 290 kg |
Kuro bakų talpa | 120 l | ||
Leistinas bagažo svoris fiuzeliaže | 15 kg | ||
Leistinas bagažo svoris sparnų dėtuvėse | 2 x 20 kg | ||
Leistina apkrova | +4/-2g | ||
Greičio parametrai | |||
Smukos greitis su užsparniais VSO | 58 km/h | 52 km/h | 60 km/h |
Smukos greitis be užsparnių VS1 | 74 km/h | 67 km/h | 80 km/h |
Maksimalus manevravimo greitis VA | 175 km/h | 165 km/h | 180 km/h |
Maksimalus greitis su užsparniais VF | 139 km/h | 139 km/h | 139 km/h |
Maksimalus horizontalus greitis VH | 250 km/h | 214 km/h | 250 km/h |
Neviršijamas greitis VNE | 290 km/h | 270 km/h | 290 km/h |
Varikliai | |||
ROTAX 912 UL | 80 Hp | ||
ROTAX 912 ULS arba ROTAX 912 IS SPORT | 100 Hp |
Pagrindinės savybės
- vairuojamas priekinis važioklės ratukas
- patikima konstrukcija ir puikus pavaldumas – idealus pasirinkimas skraidymo mokykloms
- lanksčios išorės ir vidaus apipavidalinimo galimybės
- kabinos gaubto tonavimui siūloma rinktis vieną iš keturių spalvų
- galimybė instaliuoti parašiutinę gelbėjimosi sistemą
- užsakovas pasirenka norimą avionikos įrangos komplektaciją
BRISTELL NG5 RG – tai lėktuvo versija su įtraukiama važiuokle. Idealus pasirinkimas ilgoms kelionėms bei pilotų mokymo vėlesniems etapams. Kaip ir kitos versijos, BRISTEL RG gali pasigirti ypač patogia, erdviausia savo kategorijoje kabina, o įtraukiama važiuoklė dar labiau padidina orlaivio kruizo greitį. Šios versijos lėktuvuose standartiškai montuojamas sustiprintas sparno lonžeronas, todėl jausitės saugiai net jei tolimuose skrydžiuose tektų susidurti su sudėtingomis oro sąlygomis.
TECHNINIAI PARAMETRAI
BRISTELL RG | |
---|---|
Matmenys | |
Sparno mojis | 9,13 m |
Sparno plotas | 11,75 m2 |
Sparno įkrova | 51,06 kg/m2 |
Lėktuvo ilgis | 6,45 m |
Lėktuvo aukštis | 2,28 m |
Kabinos plotis | 1,3 m |
Svoris | |
Tuščio svoris | 335 kg |
Maksimali kilimo masė | 600 kg |
Naudingas svoris | 265 kg |
Kuro bakų talpa | 120 l |
Leistinas bagažo svoris fiuzeliaže | 15 kg |
Leistinas bagažo svoris sparnų dėtuvėse | 2 x 20 kg |
Leistina apkrova | +4/-2g |
Greičio parametrai | |
Smukos greitis su užsparniais VSO | 58 km/h |
Smukos greitis be užsparnių VS1 | 74 km/h |
Maksimalus manevravimo greitis VA | 180 km/h |
Maksimalus greitis su užsparniais VF | 139 km/h |
Maksimalus horizontalus greitis VH | 250 km/h |
Neviršijamas greitis VNE | 290 km/h |
Varikliai | |
ROTAX 912 UL | 80 Hp |
ROTAX 912 ULS arba ROTAX 912 IS SPORT | 100 Hp |
- Hidropneumatiniai važiuoklės amortizatoriai
- patikima konstrukcija, puikus pavaldumas ir greitis – idealus pasirinkimas tolimiems skrydžiams
- lanksčios išorės ir vidaus apipavidalinimo galimybės
- galimas kabinos gaubto tonavimas viena iš keturių spalvų
- galimybė instaliuoti parašiutinę gelbėjimosi sistemą
- užsakovas pasirenka norimą avionikos įrangos komplektaciją
BRISTELL NG5 TDO – tai lėktuvo versija, kur važiuoklė yra su galiniu uodegos ratuku. Be abejo, tai idealus pasirinkimas tikriems aviacijos entuziastams, vertinantiems klasikinius sprendimus. Dėl mažesnio važiuoklės pasipriešinimo šis orlaivio variantas turi didesnį greičio diapazoną ir tai daro šio tipo lėktuvą ypač patogų ir patikimą ilguose skrydžiuose. BRISTELL NG5 TDO tipo orlaiviuose standartiškai montuojami sustiprinti sparno lonžeronai.
TECHNINIAI PARAMETRAI
BRISTELL UL | BRISTELL HD | |
Matmenys | ||
Sparno mojis | 8,13 m | 8,13 m |
Sparno plotas | 10,5 m2 | 10,5 m2 |
Sparno įkrova | 45 kg/m2 | 57,1 kg/m2 |
Orlaivio ilgis | 6,45 m | |
Orlaivio aukštis | 2,28 m | |
Kabinos plotis | 1,3 m | |
Svoris | ||
Tuščio svoris | 290 kg | 310 kg |
Maksimali kilimo masė | 472,5 kg | 600 kg |
Naudingas svoris | 182,5 kg | 290 kg |
Kuro bakų talpa | 120 l | |
Leistinas bagažo svoris fiuzeliaže | 15 kg | |
Leistinas bagažo svoris sparnų dėtuvėse | 2 x 20 kg | |
Leistina apkrova | +4/-2g | |
Greičio parametrai | ||
Smukos greitis su užsparniais VSO | 52 km/h | 60 km/h |
Smukos greitis be užsparnių VS1 | 67 km/h | 80 km/h |
Maksimalus manevravimo greitis VA | 165 km/h | 180 km/h |
Maksimalus greitis su užsparniais VF | 139 km/h | 139 km/h |
Maksimalus horizontalus greitis VH | 214 km/h | 250 km/h |
Neviršijamas greitis VNE | 270 km/h | 290 km/h |
Varikliai | ||
ROTAX 912 UL | 80 Hp | |
ROTAX 912 ULS arba ROTAX 912 IS SPORT | 100 Hp |
Norime pristatyti naują aukštasparnį Bristell B8. Sparnai be spyrių, 125 cm pločio kabina, vairuojamas priekinis ratukas, valdymas šturvalu, kombinuota kompozito ir aliuminio konstrukcija – šiame orlaivyje atsispindi visa BRM AERO aviakonstruktorių sukaupta patirtis. Orlaivis sukurtas naujai 600 kg MTOW (Maximum Take Off Weight) orlaivių kategorijai.
Bristell B23 buvo sukurtas atitikti Europos CS23 / JAV FAR23 sertifikacijos reikalavimams. Nors išoriškai orlaivis primena klasikinį ultralengvąjį Bristell, iš esmės tai visiškai naujos konstrukcijos EASA sertifikuotas orlaivis. Stipresnė konstrukcija, ilgesnis fiuzeliažas, didesnis vertikalus stabilizatorius, užsparniai, stabilizatorius didesni ir tvirtesni, visiškai naujos konstrukcijos važiuoklė. Maksimali orlaivio kilimo masė – 750 kg. 435 kg tuščio orlaivio svoris leidžia skraidinti 315 kg naudingo svorio. 120 litrų kuro bakai daro šį orlaivį puikiu keliavimui, tačiau ypač geros orlaivio pavaldumo charakteristikos bei tvirta konstrukcija garantuoja, kad jis taps vienu populiariausiu lėktuvu pilotų mokymui.
Detalią informaciją apie orlaivį ir jo įrangą galite rasti šioje gamintojo nuorodoje.
Galima įsigyti orlaivio gamybos rinkinius
Spalvos
galimi priedai
Propeleriai
Orlaiviuose montuojami geriausių gamintojų (Fiti, Neuform, DUC, MT, Hoffmann ir kt.) propoleriai. Kliento pageidavimu galima sumontuoti skrydžio metu elektra arba hifraulika valdomą keičiamo žingsnio propelerį su „Constant speed“ kontroleriu.
Avionika
Orlaiviuose standartiškai montuojami būtiniausi skrydžio parametrus indikuojantys analoginiai prietaisai. Tačiau kliento pageidavimu galima sumontuoti šiuo metu moderniausius eksperimentinės aviacijos avionikos komplektus, tokius kaip Garmin G3X Toutch su autopilotu, GPS navigacija ir kitomis moderniausiomis funkcijomis.
Lempos
Orlaiviuose montuojamos tik pačios moderniausios LED technologijos navigacinės, stroboskopų, tūpimo ir riedėjimo lempos. Naktiniams skrydžiams siūlomas LED salono ir prietaisų apšvietimas.
dėtuvės bagažui
Be standartiškai kiekviename orlaivyje montuojamos bagažinės už piloto bei keleivio sėdynių, orlaivyje galima sumontuoti papildomas daiktadėžes sparnuose
pito vamzdelis
Dar didesniam skrydžių saugumui orlaivyje gali buti sumontuotas šildomas Pito vamzdelis susparno atakos kampo (AoA) indikacijos funkcija.
buksiravimo kablys
Tinkamai sukomplektuotas Bristell orlaivis gali būti naudojamas kaip puikus sklandytuvų išvilkimo lėktuvas. Viso pasaulio aeroklubai ypač vertina galimybę sumontuoti sklandytuvų išvilkimo kablį.
važioklė ir ratai
Bristell orlaiviai garsėja kaip puikūs ir patikimi mokomieji lėktuvai. Visų pirma dėl ypač tvirtos ir patikimos važiuoklės, kuri gali būti sukomplektuota garsiausios Beringer kompanijos gaminamais ratukais ir stabdžių sistemomis.
Parašiutas
Bristell orlaiviai gaminami pagal aukščiausius saugumo standartus, tačiau dar didesniam saugumo lygiui užtikrinti lėktuvas gali būti sukomplektuotas parašiutine gelbėjimosi sistema.
kiti priedai
Kiekvienas Bristell orlaivis individualiai gaminamas klientui, todėl yra daugybė galimybiu pasirinkti įvairias salono apdailos medžiagas, šildymo bei vėdinimo sprendimus, apšvietimo sprendimus, reguliuojamo atstumo pėdalus ir t.t.